петък, 21 септември 2012 г.

КВАРТ фест участници - Елизабет Филипова



Елизабет Филипова



Здравейте приятели,
Аз се казвам Елизабет. Обичам Мечо Пух, сладките неща и Ерос Рамацоти / последното няма нищо общо с музиката J /. Любимата ми книга е Степният вълк на Херман Хесе, а любимият ми автор е Кърт Вонегът. Детските ми мечти бяха да стана пожарникар, да яздя кон и да имам галерия. Е, не станах пожарникар, но яздих кон и вече имам малка галерия на „ Гургулят” № 17. Исках да направя едно място, което да кара хората да се чувстват обичани, където времето да тече бавно, едно място като тавана на баба, пълно с топлина и всякакви „съкровища”. Това място се обитава от Ангелите от тавана на баба, които аз правя с много любов и разказвам техните истории. Моите ангели вече летят по целия свят и аз съм убедена, че го правят малко по-добър.  
          За специалната атмосфера на Art Shop Hand Made изключително много допринасят талантливите авторите, които аз представям. Горда съм, че в моята галерия можете да видите всички аспекти от творчеството на Ивайло Пашкулски - картини, графики, рисунки, пластики от камък и дърво, да се възхитите на керамиката на Марияна Божерянова, която съчетава по неповторим начин функционалност и елегантност. Ще намерите пана от цветно стъкло на Силвия Илкова и уникати – ръчно плетиво на Диди Бързашка, бижута на Иво Домозетов, авторски облекла и аксесоари.

         Аз искрено се забавлявам с това, което правя и искам да го споделя с всички. Затова взех участие в "София диша". Затова ще взема и в "КВАРТ фест". А вие, ако искате отново да се почувствате деца, ако имате нужда да се заредите с позитивна енергия, заповядайте при мен под моята шатра на:


22.09 – Люлин, Паркът до Храм „св. Климент Охридски“ (срещу кооперативния пазар)
23.09 – Надежда, Северен парк
29.09 – Дружба, Парк „Езерото“
30.09 – Младост, Парк „100 години гр. София“
от 10:00 до 14:00 часа. 

Очаквам ви!



        

Няма коментари:

Публикуване на коментар