петък, 21 септември 2012 г.

КВАРТ фест участници - Мара Барова




 

Коя е Мара Барова?

Здравейте!
Името ми е Мара Барова. Родена съм в София преди 31 години.
Занимавам се с фотография от пет години, като в началото всичко започна като на шега. Просто в един ден, без обаче да съм сигурна, дали е бил слънчев или не, усетих вътрешна нужда да снимам. Така дойде момента в който си купих първия фотоапарат. Сега като се връщам назад към този момент в съзнанието ми изниква израза "луд с картечница". Ходех и снимах всичко живо по улиците. След две години реших, че е дошъл момента да мина на по-висок клас апарат и си купих професионален такъв, заедно с цялото оборудване за професионална занимаване с фотография. Започнах да чета многобройните специализирана литература и промяната в снимките веднага се усети. Те започнаха  да говорят не само на мен, но и на хората който ги гледаха и оценяваха. Така постепенно започнаха да се трупат и професионалните ангажименти и както се казва „нещата взеха да се получават“. 

На много мои снимки, участвали в конкурси във форуми и списания, са присъждани първи награди. Фактът, че трудът и знанията ми са оценени положително, ме кара да се чувствам горда и ме стимулира да вървя с уверена крачка напред.
В момента снимам всичко, което може да донесе емоция на хората.
Например градът – той толкова интересно място за снимки, особено привечер.



Сред интересните ми участия няма как да не отбележа това във фестивала "София диша".
Събитие от подобен калибър предоставя много възможности за хора занимаващи се професионално с фотография, а и не само за тях. Изпитва се онова усещане, когато разбираш, че си на правилното място в правилния момент. 
И то при всяка следваща снимка. Невероятно е!
Когато бях поканена да участвам на КВАРТ фест, не мислех дълго. Инерцията, с която ще започне и това събитие е сериозна. Аз ще съм там, за да заснема. Надявам се в снимката да уловя и вас.
Заповядайте на:

22.09 – Люлин, Паркът до Храм „св. Климент Охридски“ (срещу кооперативния пазар)
23.09 – Надежда, Северен парк
29.09 – Дружба, Парк „Езерото“
30.09 – Младост, Парк „100 години гр. София“
от 10:00 до 14:00 часа. 





Няма коментари:

Публикуване на коментар