сряда, 22 август 2012 г.

Елена Шемтова



Mагазин-галерия Zелена

Казвам се Елена Шемтова. На 24 години съм. Завършила съм текстил в НХА. В момента помещавам магазин-галерия Zелена. Галерията е място, което предлага изява на млади и вече утвърдени творци. Предлагам текстил, метал, керамика, стъкло, бижута, маслени картини, акварели, графики и т.н. Аз самата напоследък съм се съсредоточила върху ръчно рисувано стъкло и живопис. Дейността, с която бих искала да се включа, е именно рисуването на стъкло. Считам, че е достъпно и лесно изпълнимо, тъй като са нужни само четки, бои за стъкло и терпентин, които аз ще осигуря. Искам да направя уъркшоп, в който да набавя тези материали, също и стъклени предмети (чаши, чинии, пепелници, свещници..). Хората ще имат възможността да рисуват сами върху тях и след това да закупуват предмета с 30% по-ниска  цена от тази, на която се продават по начало. Същевременно ще се продават различни предмети от галерията - стъкла, бижута и керамика.

 

За контакти:

Елена Шемтова
0897936933

галерия Zелена
ул. Раковски 120

Няма коментари:

Публикуване на коментар