петък, 17 август 2012 г.

Йовица Миленов


Аз съм от Македония и съм студент в НХА специалност живопис. С рисуване се занимавам от като се помня. В началото използвах почти всички техники, докато не разбрах, че искам да се занимавам изцяло с живопис.

По spray painting се запалих миналата година когато видях едно момиче да рисува на улицата и си помислих защо и аз да не опитам да творя по същия начин. Така и стана.

В началото не рисувах много активно и изобразявах предимно картини с космос и планети, но в последните 2-3 месеца наблягам повече на пейзажите. Техниката на Spray painting ми дава по-голяма свобода и не ме е страх да сгреша, отпускам се и без притеснение рисувам, каквото си поискам.

Исках да популяризирам изкуството си, затова участвах в  риалити-шоуто „България търси талант“, където успях да стигна до полуфиналите.

Няма коментари:

Публикуване на коментар